Logg på
Forside Skip Navigation LinksFinn publikasjon

Publikasjoner

Publikasjonene er sortert fra nyest til eldst. Vi anbefaler å prøve et fritekstsøk dersom du ikke finner det du leter etter i lista under.



Publications

 

 

Når mitt hjem er din arbeidsplass : For ansatte som jobber i bofellesskap for unge voksne med funksjonsnedsettelser. Et forskningsprosjekt i samarbeid med beboere i Skjermveienhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Når-mitt-hjem-er-din-arbeidsplass--For-ansatte-som-jobber-i-bofellesskap-for-unge-voksne-med-funksjonsnedsettelser--Et-fors.aspxNår mitt hjem er din arbeidsplass : For ansatte som jobber i bofellesskap for unge voksne med funksjonsnedsettelser. Et forskningsprosjekt i samarbeid med beboere i SkjermveienFunksjonsnedsettelseGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Cohort profile: The Trondheim Early Secure Study (TESS) – A study of mental health, psychosocial development and health behaviour from preschool to adolescencehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Cohort-profile-The-Trondheim-Early-Secure-Study-(TESS)-–-A-study-of-mental-health,-psychosocial-development-and-health-beha.aspxCohort profile: The Trondheim Early Secure Study (TESS) – A study of mental health, psychosocial development and health behaviour from preschool to adolescenceGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Predictors og Physical Activity in Middle Childhood. A Fixed-Effects Regression Approachhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Predictors-og-Physical-Activity-in-Middle-Childhood--A-Fixed-Effects-Regression-Approach.aspxPredictors og Physical Activity in Middle Childhood. A Fixed-Effects Regression ApproachPhysical activity, moderate and vigorous activity, middle childhood, sedentary behavior, community sample, predictors, accelerometerGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Taming a globalized industry – Forces and counter forces influencing maritime safetyhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Taming-a-globalized-industry-–-Forces-and-counter-forces-influencing-maritime-safety.aspxTaming a globalized industry – Forces and counter forces influencing maritime safetyGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Nye trender innen arbeid og psykisk helse : sett i sammenheng med recoveryhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Nye-trender-innen-arbeid-og-psykisk-helse--sett-i-sammenheng-med-recovery.aspxNye trender innen arbeid og psykisk helse : sett i sammenheng med recoveryGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Mange tause om seksuelle overgrephttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Mange-tause-om-seksuelle-overgrep.aspxMange tause om seksuelle overgrepGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Det er så godt å snakke med deg, men hva kan du gjøre for meg? : Noen sentrale faktorer i møte med afrikanske kvinner utsatt for seksuelle overgrephttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Det-er-så-godt-å-snakke-med-deg,-men-hva-kan-du-gjøre-for-meg--Noen-sentrale-faktorer-i-møte-med-afrikanske-kvinner-utsatt-.aspxDet er så godt å snakke med deg, men hva kan du gjøre for meg? : Noen sentrale faktorer i møte med afrikanske kvinner utsatt for seksuelle overgrepGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Bruk av tolk i barnevernsinstitusjoner og omsorgssentre for enslige mindreårigehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Bruk-av-tolk-i-barnevernsinstitusjoner-og-omsorgssentre-for-enslige-mindreårige.aspxBruk av tolk i barnevernsinstitusjoner og omsorgssentre for enslige mindreårigeTolk, Enslige mindreårigeGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
TOGETHER Youth Integration Projecthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/TOGETHER-Youth-Integration-Project.aspxTOGETHER Youth Integration ProjectFlyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluation of family homes as a housing and care solution for unaccompinied minor refugeeshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evalution-.aspxEvaluation of family homes as a housing and care solution for unaccompinied minor refugeesFlyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Gjør en forskjell i hverdagen : om å planlegge og gjennomføre kurs for personer med utviklingshemminghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Gjør-en-forskjell-i-hverdagen--om-å-planlegge-og-gjennomføre-kurs-for-personer-med-utviklingshemming.aspxGjør en forskjell i hverdagen : om å planlegge og gjennomføre kurs for personer med utviklingshemmingTverrfaglig prosjektpraksis, FunksjonshemmingGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 2https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-den-nasjonale-rektorutdanningen-2015-2019--Delrapport-2.aspxEvaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 2Skole, Utdanning, RektorutdanningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
The relationship among learning outcome measures used in higher educationhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/The-relationship-among-learning-outcome-measures-used-in-higher-education.aspxThe relationship among learning outcome measures used in higher educationLearning outcomes, Professions, Measurement, Grades, CommitmentGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
God hjelp når det trengs : Lavterskeltilbud i kommunene til voksne med lettere psykisk helse- og rusutfordringerhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/God-hjelp-når-det-trengs--Lavterskeltilud-i-kommunene-til-voksne-med-lettere-psykisk-helse--og-rusutfordringer.aspxGod hjelp når det trengs : Lavterskeltilbud i kommunene til voksne med lettere psykisk helse- og rusutfordringerPsykisk helse, RusGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Etableringshåndbok for ACT-team og FACT-teamhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Etableringshåndbok-for-ACT-team-og-FACT-team.aspxEtableringshåndbok for ACT-team og FACT-teamACT, FACT, psykisk helseGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Vi klarer ikke å ha et sånt tilbud uten de frivillige! : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på krisesenterhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Vi-klarer-ikke-å-ha-et-sånt-tilbud-uten-de-frivillige!--Evaluering-av-Redd-Barnas-frivillige-arbeid-med-barn-på-krisesenter.aspxVi klarer ikke å ha et sånt tilbud uten de frivillige! : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på krisesenterFrivillige, Barn, Krisesenter GP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Aktiviteter og en meningsfull fritid : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på asylmottakhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Aktiviteter-og-en-meningsfull-fritid--Evaluering-av-Redd-Barnas-frivillige-arbeid-med-barn-på-asylmottak.aspxAktiviteter og en meningsfull fritid : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på asylmottakFrivillig arbeid, Asylmottak, Flyktninger,FritidGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Symptoms of Internet Gaming Disorder in Youth: Predictors and Comorbidityhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Symptoms-of-Internet-Gaming-Disorder-in-Youth-Predictors-and-Comorbidity.aspxSymptoms of Internet Gaming Disorder in Youth: Predictors and ComorbidityComorbidity, Emotion regulation, Internet gaming disorder, Longitudinal, Social skillsGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Predictors of eating behavior in middle childhood: A hybrid fixed effects modelhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Predictors-of-eating-behavior-in-middle-childhood-A-hybrid-fixed-effects-model.aspxPredictors of eating behavior in middle childhood: A hybrid fixed effects modelEating behavior, Obesity, Feeding practices, ADHD, Restrained eatingGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Job demands and job resources as predictors of teacher motivation and well-beinghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Job-demands-and-job-resources-as-predictors-of-teacher-motivation-and-well-being.aspxJob demands and job resources as predictors of teacher motivation and well-beingTeacher well-being, Job demands, Job resources, Engagement, MotivationGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Sustainability indicators for salmon aquaculturehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Sustainability-indicators-for-salmon-aquaculture.aspxSustainability indicators for salmon aquacultureSustainability, salmon aquacultureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Procedure Negligence in Coastal Cargo : What Can Be Done to Reduce the Gap between Formal and Informal Aspects of Safety?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Procedure-Negligence-in-Coastal-Cargo--What-Can-Be-Done-to-Reduce-the-Gap-between-Formal-and-Informal-Aspects-of-Safety.aspxProcedure Negligence in Coastal Cargo : What Can Be Done to Reduce the Gap between Formal and Informal Aspects of Safety?Proscedure negligence, maritime sector, safety culture, ISM-code, coastal cargoGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
How do People with Intellectual Disabilities in Norway Experience the Transition to Retirement and Life as Retirees?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/How-do-People-with-Intellectual-Disabilities-in-Norway-Experience-the-Transition-to-Retirement-and-Life-as-Retirees.aspxHow do People with Intellectual Disabilities in Norway Experience the Transition to Retirement and Life as Retirees?Intellectual disbility, ageing, retirement, leisure activities, life change events, patient care planningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Production and protection. Seafarers’ handling of pressure in gemeinschaft and gesellshafthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Production-and-protection--Seafarers’-handling-of-pressure-in-gemeinschaft-and-gesellshaft.aspxProduction and protection. Seafarers’ handling of pressure in gemeinschaft and gesellshaftSeafarers`s handling of pressureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Maritime safety culture and safety behaviours in Greece and Norway: Comparing professional seafarers and private leisure boat usershttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Maritime-safety-culture-and-safety-behaviours-in-Greece-and-Norway-Comparing-professional-seafarers-and-private-leisure-boa.aspxMaritime safety culture and safety behaviours in Greece and Norway: Comparing professional seafarers and private leisure boat usersMaritime safety cultureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Safety climate and compliance in the Norwegian aquaculture industry - employees’ perceptions at different company levelshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Safety-climate-and-compliance-in-the-Norwegian-aquaculture-industry---employees’-perceptions-at-different-company-levels.aspxSafety climate and compliance in the Norwegian aquaculture industry - employees’ perceptions at different company levelsAquaculture industryGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Erfaringer med Husbankens kommuneprogram i 2017 : Hvordan mener kommunene og Husbanken at Kommuneprogrammet fungerer?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Erfaringer-med-Husbankens-kommuneprogram-i-2017.aspxErfaringer med Husbankens kommuneprogram i 2017 : Hvordan mener kommunene og Husbanken at Kommuneprogrammet fungerer?Boligsosialt arbeidGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Bureaucracy overload calling for audit implosion: A sociological study of how the International Safety Management Code affects Norwegian coastal transporthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Bureaucracy-overload-calling-for-audit-implosion.aspxBureaucracy overload calling for audit implosion: A sociological study of how the International Safety Management Code affects Norwegian coastal transportGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32;L0|#0d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32|Annet;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Rettighetsinngripende tiltak i kommunale botilbud : en nasjonal kartlegginghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Rettighetsinngripende-tiltak-i-kommunale-botilbud--en-nasjonal-kartlegging.aspxRettighetsinngripende tiltak i kommunale botilbud : en nasjonal kartleggingPsykisk helse, tvangGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Analyser av indekser på Skoleporten 2017 : Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7. trinn, 10. trinn og Vg1https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyser-av-indekser-på-Skoleporten-2017--Analyser-på-fylkes--og-nasjonalt-nivå-for-7--trinn,-10--trinn-og-Vg1.aspxAnalyser av indekser på Skoleporten 2017 : Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7. trinn, 10. trinn og Vg1Skole, utdanning, elevundersøkelsenGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248

 Fritekstsøk

 Filtrer

KONTAKT OSS
CONTACT US

Tlf: 73 82 10 00

Phone: (+47) 73 82 10 00

Besøksadresse: Dragvoll Allé 38 B

Visiting address: Dragvoll Allé 38 B

Postadresse: 7491 Trondheim

Postal address: 7491 Trondheim

Organisasjonsnummer: 986 243 836

VAT: 986 243 836

Copyright: NTNU Samfunnsforskning