Logg på
Forside Skip Navigation LinksFinn publikasjon

Publikasjoner

Publikasjonene er sortert fra nyest til eldst. Vi anbefaler å prøve et fritekstsøk dersom du ikke finner det du leter etter i lista under.



Publications

 

 

Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole - Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskninghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Hørselshemmede-barns-og-unges-opplæringsmessige-og-sosiale-vilkår-i-barnehage-og-skole.aspxHørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole - Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Å bygge stein på stein : Gode grep i helhetlig boligsosialt arbeid for vanskeligstilte barnefamilierhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Å-bygge-stein-på-stein--Gode-grep-i-helhetlig-boligsosialt-arbeid-for-vanskeligstilte-barnefamilier.aspxÅ bygge stein på stein : Gode grep i helhetlig boligsosialt arbeid for vanskeligstilte barnefamilierGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Mathematics anxiety and coping strategies among middle school students: relations with students’ achievement goal orientations and level of performancehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Mathematics-anxiety-and-coping-strategies-among-middle-school-students-relations-with-students-achievement-goal-orientatio.aspxMathematics anxiety and coping strategies among middle school students: relations with students’ achievement goal orientations and level of performanceGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Sammen - Et integreringsprosjekt for ungdomhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Sammen---Et-integreringsprosjekt-for-ungdom.aspxSammen - Et integreringsprosjekt for ungdomGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Analyzing safety strategies at the front-end of projectshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyzing-safety-strategies-at-the-front-end-of-projects.aspxAnalyzing safety strategies at the front-end of projectsGP0|#a1376bb2-5dc8-4409-b747-41c3f909f439;L0|#0a1376bb2-5dc8-4409-b747-41c3f909f439|CIRiS;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Regulating the intangible. Searching for safety culture in the Norwegian petroleum industryhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Regulating-the-intangible--Searching-for-safety-culture-in-the-Norwegian-petroleum-industry.aspxRegulating the intangible. Searching for safety culture in the Norwegian petroleum industryGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Active adult lives for persons with learning disabilities - The perspectives of professionalshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Active-adult-lives-for-persons-with-learning-disabilities---The-perspectives-of-professionals--.aspxActive adult lives for persons with learning disabilities - The perspectives of professionalsGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Organizational culture and societal safety: Collaborating across boundarieshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Organizational-culture-and-societal-safety-Collaborating-across-boundaries--.aspxOrganizational culture and societal safety: Collaborating across boundariesGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Body Size Estimation from Early to Middle Childhood: Stability of Underestimation, BMI, and Gender Effectshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Body-Size-Estimation-from-Early-to-Middle-Childhood-Stability-of-Underestimation,-BMI,-and-Gender-Effects.aspxBody Size Estimation from Early to Middle Childhood: Stability of Underestimation, BMI, and Gender EffectsGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Emotional Feeding and Emotional Eating: Reciprocal Processes and the Influence of Negative Affectivityhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Emotional-Feeding-and-Emotional-Eating-Reciprocal-Processes-and-the-Influence-of-Negative-Affectivity.aspxEmotional Feeding and Emotional Eating: Reciprocal Processes and the Influence of Negative AffectivityGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fish farmers and regulators coping with the wickedness of aquaculturehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fish-farmers-and-regulators-coping-with-the-wickedness-of-aquaculture.aspxFish farmers and regulators coping with the wickedness of aquacultureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Changes in Norway’s societal safety and security measures following the 2011 Oslo terror attackshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Changes-in-Norways-societal-safety-and-security-measures-following-the-2011-Oslo-terror-attacks.aspxChanges in Norway’s societal safety and security measures following the 2011 Oslo terror attacksGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Missing focus on Human Factors – organizational and cognitive ergonomics – in the safety management for the petroleum industryhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Missing-focus-on-Human-Factors-–-organizational-and-cognitive-ergonomics-–-in-the-safety-management-for-the-petroleum-indus.aspxMissing focus on Human Factors – organizational and cognitive ergonomics – in the safety management for the petroleum industryGP0|#a1376bb2-5dc8-4409-b747-41c3f909f439;L0|#0a1376bb2-5dc8-4409-b747-41c3f909f439|CIRiS;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av Euroskolens tiltak for Avklaring i Møre og Romsdal og Sør-Trøndelaghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-Euroskolens-tiltak-for-Avklaring-i-Møre-og-Rmsdal-og-Sør-Trøndelag.aspxEvaluering av Euroskolens tiltak for Avklaring i Møre og Romsdal og Sør-TrøndelagGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Geografiske levekårsvariasjoner for personer med funksjonsnedsettelse : Et kunnskapsgrunnlaghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Geografiske-levekårsvariasjoner-for-personer-med-funksjonsnedsettelse--Et-kunnskapsgrunnlag.aspxGeografiske levekårsvariasjoner for personer med funksjonsnedsettelse : Et kunnskapsgrunnlagGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Elever med nedsatt funksjonsevne i videregående skoler : Opplæringssituasjon i skole og bedrifthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Elever-med-nedsatt-funksjonsevne-i-videregående-skoler--Opplæringssituasjon-i-skole-og-bedrift.aspxElever med nedsatt funksjonsevne i videregående skoler : Opplæringssituasjon i skole og bedriftGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Overgang skole arbeidsliv for elever med utviklingshemminghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Overgang-skole-arbeidsliv-for-elever-med-utviklingshemming.aspxOvergang skole arbeidsliv for elever med utviklingshemmingGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Gjennomstrømming eller bostabilitet? Barnefamilier i kommunale boligerhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Gjennomstrømming-eller-bostabilitet--Barnefamilier-i-kommunale-boliger.aspxGjennomstrømming eller bostabilitet? Barnefamilier i kommunale boligerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av familiehjem som bo- og omsorgsløsning for enslige mindreårige flyktningerhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-familiehjem-som-bo-og-omsorgsløsning-for-enslige-mindreårige-flykninger.aspxEvaluering av familiehjem som bo- og omsorgsløsning for enslige mindreårige flyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Har samfunnssikkerheten blitt bedre etter 22. juli 2011?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Har-samfunnssikkerheten-blitt-bedre-etter-22-juli-2011.aspxHar samfunnssikkerheten blitt bedre etter 22. juli 2011?GP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Mobbing og arbeidsro i skolen - Analyse av Elevundersøkelsen skoleåret 2017/18https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Mobbing-og-arbeidsro-i-skolen-2018.aspxMobbing og arbeidsro i skolen - Analyse av Elevundersøkelsen skoleåret 2017/18GP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
100 råd som fremmer recovery : En veiledning for psykisk helsepersonell 2. utgavehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/100-råd-som-fremmer-recovery--En-veiledning-for-psykisk-helsepersonell-2--utgave.aspx100 råd som fremmer recovery : En veiledning for psykisk helsepersonell 2. utgaveGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Sikkerhetsstyring i havbruk - En spørreskjemaundersøkelse blant ledelse og stabspersonellhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Sikkerhetsstyring-i-havbruk.aspxSikkerhetsstyring i havbruk - En spørreskjemaundersøkelse blant ledelse og stabspersonellGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Når politikken treffer bakken : Arbeidsavklaring og oppfølging av unge funksjonshemmede i Navhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Når-politikken-treffer-bakken--Arbeidsavklaring-og-oppfølging-av-unge-funksjonshemmede-i-Nav.aspxNår politikken treffer bakken : Arbeidsavklaring og oppfølging av unge funksjonshemmede i NavGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Arbeidsinkludering og arbeidsgiverehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Arbeidsinkludering-og-arbeidsgivere.aspxArbeidsinkludering og arbeidsgivereGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 2 Resultatnotat om Pedagogisk Psykologisk Tjeneste sin rollehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-Læringsmiljøprosjektet--Delrapport-2-Resultatnotat-om-Pedagogisk-Psykologis-Tjeneste-sin-rolle.aspxEvaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 2 Resultatnotat om Pedagogisk Psykologisk Tjeneste sin rolleGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Ung og voksen i Selbu 2016 : En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant ungdom i Selbuhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Ung-og-voksen-i-Selbu-2016--En-studie-av-skole,-oppvekst-og-fysisk-aktivitet-blant-ungdom-i-Selbu.aspxUng og voksen i Selbu 2016 : En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant ungdom i SelbuGP0|#d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5;L0|#0d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5|Annen faglig aktivitet;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Elevundersøkelsen 2016 : Analyse av Elevundersøkelsen 2016https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Elevundersøkelsen-2016--Analyse-av-Elevundersøkelsen-2016.aspxElevundersøkelsen 2016 : Analyse av Elevundersøkelsen 2016GP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Successful schooling for pupils with intellectual disabilities: the demand for a new paradigmhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Successful-schooling-for-pupils-with-intellectual-disabilities-the-demand-for-a-new-paradigm.aspxSuccessful schooling for pupils with intellectual disabilities: the demand for a new paradigmGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
A question of power : The Politics of Kilowatt-Hourshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/A-question-of-pover--The-politics-of-Kilowatt-Hours.aspxA question of power : The Politics of Kilowatt-HoursGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248

 Fritekstsøk

 Filtrer

KONTAKT OSS
CONTACT US

Tlf: 73 82 10 00

Phone: (+47) 73 82 10 00

Besøksadresse: Dragvoll Allé 38 B

Visiting address: Dragvoll Allé 38 B

Postadresse: 7491 Trondheim

Postal address: 7491 Trondheim

Organisasjonsnummer: 986 243 836

VAT: 986 243 836

Copyright: NTNU Samfunnsforskning