Logg på
Forside Hopp over navigasjonskoblingerFinn publikasjon

Publikasjoner

Publikasjonene er sortert fra nyest til eldst. Vi anbefaler å prøve et fritekstsøk dersom du ikke finner det du leter etter i lista under.



Publications

 

 

Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser : Et verktøy for kvalitetsutvikling i grunnskolen?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Utdanningsdirektoratets-brukerundersøkelser--Et-verktøy-for-kvalitetsutvikling-i-grunnskolen.aspxUtdanningsdirektoratets brukerundersøkelser : Et verktøy for kvalitetsutvikling i grunnskolen?Skole, utdanningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fire safety for vulnerable groups: The challenges of cross-sector collaboration in Norwegian municipalitieshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fire-safety-for-vulnerable-groups.aspxFire safety for vulnerable groups: The challenges of cross-sector collaboration in Norwegian municipalitiesFire, safetyGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Barnevernets arbeid med vold i minoritetsfamilierhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Barnevernets-arbeid-med-vold-i-minoritetsfamilier.aspxBarnevernets arbeid med vold i minoritetsfamilierBarnevern, barnevernstiltak, vold, minoritetsfamilierGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fysisk aktivitet og idrettsdeltagelse blant barn og unge - En gjennomgang av norske studierhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fysisk-aktivitet-og-idrettsdeltagelse-blant-barn-og-unge.aspxFysisk aktivitet og idrettsdeltagelse blant barn og unge - En gjennomgang av norske studierIdrett, trening, helse, frafallGP0|#d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5;L0|#0d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5|Annen faglig aktivitet;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Analyser av indekser på Skoleporten 2016 - Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7.trinn, 10. trinn og Vg1https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyser-av-indekser-på-Skoleporten-2016.aspxAnalyser av indekser på Skoleporten 2016 - Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7.trinn, 10. trinn og Vg1GP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Gjengangerkriminalitet i Trondheimsregionen : Et samarbeidsprosjekt om kriminelle gjengangeres liv og virkehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Gjengangerkriminalitet-i-Trondheimsregionen--Et-samarbeidsprosjekt-om-kriminelle-gjengangeres-liv-og-virke.aspxGjengangerkriminalitet i Trondheimsregionen : Et samarbeidsprosjekt om kriminelle gjengangeres liv og virkeGjengangerkriminalitet, rusGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Bolig for velferd – følgestudie av læringsprosjekter i Midt-Norgehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Bolig-for-velferd-følgestudie-av-læringsprosjekter-i-Midt-Norge.aspxBolig for velferd – følgestudie av læringsprosjekter i Midt-Norgebolig, tjenester, velferd, læringsnettverk, kommunerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fagskolekandidatene : En undersøkelse blant fagskolestudenter uteksaminert i 2015https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fagskolekandidatene--En-undersøkelse-blant-fagskolestudenter-uteksaminert-i-2015.aspxFagskolekandidatene : En undersøkelse blant fagskolestudenter uteksaminert i 2015Utdanning, fagskole, arbeidslivGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fra intro til arbeid - Integreringsutfordringer og muligheter i Flora kommunehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fra-intro-til-arbeid.aspxFra intro til arbeid - Integreringsutfordringer og muligheter i Flora kommunearbeid, flyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Mobbing og arbeidsro i skolen - Analyse av Elevundersøkelsen skoleåret 2016/17https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Mobbing-og-arbeidsro-i-skolen.aspxMobbing og arbeidsro i skolen - Analyse av Elevundersøkelsen skoleåret 2016/17skole, mobbing, arbeidsro, elevundersøkelsenGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Physical Activity, Sedentary Behavior, and Symptoms of Major Depression in Middle Childhoodhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Physical-Activity-Sedentary-Behavior-and-Symptoms-of-Major-Depression-in-Middle-Childhood.aspxPhysical Activity, Sedentary Behavior, and Symptoms of Major Depression in Middle ChildhoodGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evalueringsrapport : Pilotprosjektet brannsamarbeid i Bergensregionenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evalueringsrapport--Pilotprosjektet-brannsamarbeid-i-Bergensregionen.aspxEvalueringsrapport : Pilotprosjektet brannsamarbeid i BergensregionenBrannfaglig arbeid, organisasjonGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Bruk av statistiske indikatorer i rapportering til CRPDhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Bruk-av-statistiske-indikatorer-i-rapportering-til-CRPD.aspxBruk av statistiske indikatorer i rapportering til CRPDStatistikk, rapportering, nedsatt funksjonsevneGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Exploring persons with a spinal cord injury participation in society –https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Exploring-persons-with-a-spinal-cord-injury-participation-in-society-–.aspxExploring persons with a spinal cord injury participation in society –Ryggmargskade, integreringGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32;L0|#0d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32|Annet;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 1 - resultatnotat av survey til skoleledere og skoleeierehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-Læringsmiljøprosjektet--Delrapport-1----resutatnotat-av-survey-til-skoleledere-og-skoleeiere.aspxEvaluering av Læringsmiljøprosjektet : Delrapport 1 - resultatnotat av survey til skoleledere og skoleeiereSkole, læringsmiljøGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Prevalence, Trends and Custody Among Children of Parents with Intellectual Disabilities in Norwayhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Prevalence,-Trends-and-Custody-Among-Children-of-Parents-with-Intellectual-Disabilities-in-Norway.aspxPrevalence, Trends and Custody Among Children of Parents with Intellectual Disabilities in NorwayFunksjonshemmingGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
The imperishable controversy over aquaculturehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/The-imperishable-controversy-over-aquaculture.aspxThe imperishable controversy over aquacultureAquaculture, Debate, Media analysis, Opinion pages, Discourse coalitionsGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Media framing of aquaculturehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Media-framing-of-aquaculture.aspxMedia framing of aquacultureAquaculture, Salmon, Media, Content analysis, Public opinion, Public regulationGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Psykolog i kommunen : en medspillerhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Psykolog-i-kommunen--en-medspiller.aspxPsykolog i kommunen : en medspillerPsykologer i kommuneneGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Tidligere erfaringer fra lærerspesialistordningenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Tidligere-erfaringer-fra-lærerspesialistordningen.aspxTidligere erfaringer fra lærerspesialistordningenSkole, utdanning, lærerspesialisterGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Forståelse gjennom dialog : Evaluering av dialoggrupper for nylig bosatte foreldre i Trondheim kommunehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Forståelse-gjennom-dialog--Evaluering-av-dialoggrupper-for-nylig-bosatte-foreldre-i-Trondheim-kommune.aspxForståelse gjennom dialog : Evaluering av dialoggrupper for nylig bosatte foreldre i Trondheim kommuneEvaluering, flyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Strukturert samhandling : Sykehusbygg : Organisering av samhandling i design og prosjektering : Erfaringer fra utbyggingen av St. Olavs hospitalhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Strukturert-samhandling--Sykehusbygg--Organisering-av-samhandling-i-design-og-prosjektering--Erfaringer-fra-utbyggingen-av-.aspxStrukturert samhandling : Sykehusbygg : Organisering av samhandling i design og prosjektering : Erfaringer fra utbyggingen av St. Olavs hospitalProsjektering, organisering, ledelse, sykehusGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Elevundersøkelsen 2015 : Analyse av Elevundersøkelsen 2015https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Elevundersøkelsen-2015--Analyse-av-Elevundersøkelsen-2015.aspxElevundersøkelsen 2015 : Analyse av Elevundersøkelsen 2015Skole, utdanningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Publikasjoner National Ship Risk Model (NSRM)https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/nsrm.aspxPublikasjoner National Ship Risk Model (NSRM)Sikkerhet; sjøfart og transportGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32;L0|#0d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32|Annet;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Johnny was here: From airmanship to airlineshiphttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Johnny-was-here-From-airmanship-to-airlineship.aspxJohnny was here: From airmanship to airlineshipTeknologi og samhandling, innovasjon, organisasjonsutvikling og ledelse, arbeid og arbeidslivGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Belonging and Identification: Challengeshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Belonging-and-Identification-Challenges.aspxBelonging and Identification: ChallengesTilhørighet, identitet, asylsøkereGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#dd96aeab-991f-46ed-8ec7-4c4abc0ab1bd;L0|#0dd96aeab-991f-46ed-8ec7-4c4abc0ab1bd|Bok / Bokkapittel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Overhalla kommune - Utvikling av bo- og miljøtjenestenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Overhalla-kommune-Utvikling-av-bo-og-miljøtjenesten.aspxOverhalla kommune - Utvikling av bo- og miljøtjenestenUtviklingshemming, bolig, tjenesterGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
HRO and RE: A pragmatic perspectivehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/HRO-and-RE-A-pragmatic-perspective.aspxHRO and RE: A pragmatic perspectiveTeknologi, samhandling, sikkerhet, beredskap, arbeid og arbeidsliv.GP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Lærlingundersøkelsen 2015 : En analyse av yrkesfaglærernes kompetanse, utstyrssituasjonen og tilbudsstrukturhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Lærlingundersøkelsen-2015--En-analyse-av-yrkesfaglærernes-kompetanse,-utstyrssituasjonen-og-tilbudsstruktur.aspxLærlingundersøkelsen 2015 : En analyse av yrkesfaglærernes kompetanse, utstyrssituasjonen og tilbudsstrukturLærling, fag- og yrkesopplæringGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Remoteness and sensework in harsh environmentshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Remoteness-and-sensework-in-harsh-environments--Safety-Science-(special-issue-on-safety-and-integrity-in-harsh-environments.aspxRemoteness and sensework in harsh environmentsGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248

 Fritekstsøk

 Filtrer

KONTAKT OSS
CONTACT US

Tlf: 918 97 727

Phone: (+47) 918 97 727

Besøksadresse: Dragvoll Allé 38 B

Visiting address: Dragvoll Allé 38 B

Postadresse: 7491 Trondheim

Postal address: 7491 Trondheim

Organisasjonsnummer: 986 243 836

VAT: 986 243 836

Copyright: NTNU Samfunnsforskning