Logg på
Forside Skip Navigation LinksFinn publikasjon

Publikasjoner

Publikasjonene er sortert fra nyest til eldst. Vi anbefaler å prøve et fritekstsøk dersom du ikke finner det du leter etter i lista under.



Publications

 

 

Gjør en forskjell i hverdagen : om å planlegge og gjennomføre kurs for personer med utviklingshemminghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Gjør-en-forskjell-i-hverdagen--om-å-planlegge-og-gjennomføre-kurs-for-personer-med-utviklingshemming.aspxGjør en forskjell i hverdagen : om å planlegge og gjennomføre kurs for personer med utviklingshemmingTverrfaglig prosjektpraksis, FunksjonshemmingGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 2https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-den-nasjonale-rektorutdanningen-2015-2019--Delrapport-2.aspxEvaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 : Delrapport 2Skole, Utdanning, RektorutdanningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Cohort Profile: The Trondheim Early Secure Study (TESS)—a study of mental health, psychosocial development and health behaviour from preschool to adolescencehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Cohort-Profile-The-Trondheim-Early-Secure-Study-(TESS)—a-study-of-mental-health,-psychosocial-development-and-health-behavi.aspxCohort Profile: The Trondheim Early Secure Study (TESS)—a study of mental health, psychosocial development and health behaviour from preschool to adolescenceTESS, Cohort profile, Longitudinal, Children, Mental Health, Psychosocial development, Healt behaviourGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
The relationship among learning outcome measures used in higher educationhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/The-relationship-among-learning-outcome-measures-used-in-higher-education.aspxThe relationship among learning outcome measures used in higher educationLearning outcomes, Professions, Measurement, Grades, CommitmentGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
God hjelp når det trengs : Lavterskeltilbud i kommunene til voksne med lettere psykisk helse- og rusutfordringerhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/God-hjelp-når-det-trengs--Lavterskeltilud-i-kommunene-til-voksne-med-lettere-psykisk-helse--og-rusutfordringer.aspxGod hjelp når det trengs : Lavterskeltilbud i kommunene til voksne med lettere psykisk helse- og rusutfordringerPsykisk helse, RusGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Etableringshåndbok for ACT-team og FACT-teamhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Etableringshåndbok-for-ACT-team-og-FACT-team.aspxEtableringshåndbok for ACT-team og FACT-teamACT, FACT, psykisk helseGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Vi klarer ikke å ha et sånt tilbud uten de frivillige! : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på krisesenterhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Vi-klarer-ikke-å-ha-et-sånt-tilbud-uten-de-frivillige!--Evaluering-av-Redd-Barnas-frivillige-arbeid-med-barn-på-krisesenter.aspxVi klarer ikke å ha et sånt tilbud uten de frivillige! : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på krisesenterFrivillige, Barn, Krisesenter GP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Aktiviteter og en meningsfull fritid : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på asylmottakhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Aktiviteter-og-en-meningsfull-fritid--Evaluering-av-Redd-Barnas-frivillige-arbeid-med-barn-på-asylmottak.aspxAktiviteter og en meningsfull fritid : Evaluering av Redd Barnas frivillige arbeid med barn på asylmottakFrivillig arbeid, Asylmottak, Flyktninger,FritidGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Symptoms of Internet Gaming Disorder in Youth: Predictors and Comorbidityhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Symptoms-of-Internet-Gaming-Disorder-in-Youth-Predictors-and-Comorbidity.aspxSymptoms of Internet Gaming Disorder in Youth: Predictors and ComorbidityComorbidity, Emotion regulation, Internet gaming disorder, Longitudinal, Social skillsGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Predictors of eating behavior in middle childhood: A hybrid fixed effects modelhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Predictors-of-eating-behavior-in-middle-childhood-A-hybrid-fixed-effects-model.aspxPredictors of eating behavior in middle childhood: A hybrid fixed effects modelEating behavior, Obesity, Feeding practices, ADHD, Restrained eatingGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Job demands and job resources as predictors of teacher motivation and well-beinghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Job-demands-and-job-resources-as-predictors-of-teacher-motivation-and-well-being.aspxJob demands and job resources as predictors of teacher motivation and well-beingTeacher well-being, Job demands, Job resources, Engagement, MotivationGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Sustainability indicators for salmon aquaculturehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Sustainability-indicators-for-salmon-aquaculture.aspxSustainability indicators for salmon aquacultureSustainability, salmon aquacultureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Procedure Negligence in Coastal Cargo : What Can Be Done to Reduce the Gap between Formal and Informal Aspects of Safety?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Procedure-Negligence-in-Coastal-Cargo--What-Can-Be-Done-to-Reduce-the-Gap-between-Formal-and-Informal-Aspects-of-Safety.aspxProcedure Negligence in Coastal Cargo : What Can Be Done to Reduce the Gap between Formal and Informal Aspects of Safety?Proscedure negligence, maritime sector, safety culture, ISM-code, coastal cargoGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
How do People with Intellectual Disabilities in Norway Experience the Transition to Retirement and Life as Retirees?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/How-do-People-with-Intellectual-Disabilities-in-Norway-Experience-the-Transition-to-Retirement-and-Life-as-Retirees.aspxHow do People with Intellectual Disabilities in Norway Experience the Transition to Retirement and Life as Retirees?Intellectual disbility, ageing, retirement, leisure activities, life change events, patient care planningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Production and protection. Seafarers’ handling of pressure in gemeinschaft and gesellshafthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Production-and-protection--Seafarers’-handling-of-pressure-in-gemeinschaft-and-gesellshaft.aspxProduction and protection. Seafarers’ handling of pressure in gemeinschaft and gesellshaftSeafarers`s handling of pressureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Maritime safety culture and safety behaviours in Greece and Norway: Comparing professional seafarers and private leisure boat usershttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Maritime-safety-culture-and-safety-behaviours-in-Greece-and-Norway-Comparing-professional-seafarers-and-private-leisure-boa.aspxMaritime safety culture and safety behaviours in Greece and Norway: Comparing professional seafarers and private leisure boat usersMaritime safety cultureGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Safety climate and compliance in the Norwegian aquaculture industry - employees’ perceptions at different company levelshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Safety-climate-and-compliance-in-the-Norwegian-aquaculture-industry---employees’-perceptions-at-different-company-levels.aspxSafety climate and compliance in the Norwegian aquaculture industry - employees’ perceptions at different company levelsAquaculture industryGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Erfaringer med Husbankens kommuneprogram i 2017 : Hvordan mener kommunene og Husbanken at Kommuneprogrammet fungerer?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Erfaringer-med-Husbankens-kommuneprogram-i-2017.aspxErfaringer med Husbankens kommuneprogram i 2017 : Hvordan mener kommunene og Husbanken at Kommuneprogrammet fungerer?Boligsosialt arbeidGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Bureaucracy overload calling for audit implosion: A sociological study of how the International Safety Management Code affects Norwegian coastal transporthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Bureaucracy-overload-calling-for-audit-implosion.aspxBureaucracy overload calling for audit implosion: A sociological study of how the International Safety Management Code affects Norwegian coastal transportGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32;L0|#0d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32|Annet;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Rettighetsinngripende tiltak i kommunale botilbud : en nasjonal kartlegginghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Rettighetsinngripende-tiltak-i-kommunale-botilbud--en-nasjonal-kartlegging.aspxRettighetsinngripende tiltak i kommunale botilbud : en nasjonal kartleggingPsykisk helse, tvangGP0|#0fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55;L0|#00fcfa821-4347-4412-8fc0-6210190b2b55|NAPHA;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Analyser av indekser på Skoleporten 2017 : Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7. trinn, 10. trinn og Vg1https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyser-av-indekser-på-Skoleporten-2017--Analyser-på-fylkes--og-nasjonalt-nivå-for-7--trinn,-10--trinn-og-Vg1.aspxAnalyser av indekser på Skoleporten 2017 : Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7. trinn, 10. trinn og Vg1Skole, utdanning, elevundersøkelsenGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Er det plass for meg? Evaluering av X-Rays inkluderingsprosjekthttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Er-det-plass-for-meg-Evaluering-av-X-Rays-inkluderingsprosjekt.aspxEr det plass for meg? Evaluering av X-Rays inkluderingsprosjektNedsatt funksjonsevne, inkluderingGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Kunnskapsoppsummering om enslige mindreårige asylsøkere og flyktningerhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Kunnskapsoppsummering-om-enslige-mindreårige-asylsøkere-og-flyktninge.aspxKunnskapsoppsummering om enslige mindreårige asylsøkere og flyktningerEnslige mindreårige asylsøkere, flyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole - Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskninghttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Hørselshemmede-barns-og-unges-opplæringsmessige-og-sosiale-vilkår-i-barnehage-og-skole.aspxHørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole - Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskningHørsel, norden, barnehager, skolerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Å bygge stein på stein : Gode grep i helhetlig boligsosialt arbeid for vanskeligstilte barnefamilierhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Å-bygge-stein-på-stein--Gode-grep-i-helhetlig-boligsosialt-arbeid-for-vanskeligstilte-barnefamilier.aspxÅ bygge stein på stein : Gode grep i helhetlig boligsosialt arbeid for vanskeligstilte barnefamilierBoligsosialt arbeidGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Mathematics anxiety and coping strategies among middle school students: relations with students’ achievement goal orientations and level of performancehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Mathematics-anxiety-and-coping-strategies-among-middle-school-students-relations-with-students-achievement-goal-orientatio.aspxMathematics anxiety and coping strategies among middle school students: relations with students’ achievement goal orientations and level of performanceMath grades, math axiety, math achievement goal orientation, coping strategiesGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Sammen - Et integreringsprosjekt for ungdomhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Sammen---Et-integreringsprosjekt-for-ungdom.aspxSammen - Et integreringsprosjekt for ungdomIntegrering, likeverd, vennskapGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Analyzing safety strategies at the front-end of projectshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyzing-safety-strategies-at-the-front-end-of-projects.aspxAnalyzing safety strategies at the front-end of projectsProject management, Risk Management, Safety, StrategyGP0|#a1376bb2-5dc8-4409-b747-41c3f909f439;L0|#0a1376bb2-5dc8-4409-b747-41c3f909f439|CIRiS;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Regulating the intangible. Searching for safety culture in the Norwegian petroleum industryhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Regulating-the-intangible--Searching-for-safety-culture-in-the-Norwegian-petroleum-industry.aspxRegulating the intangible. Searching for safety culture in the Norwegian petroleum industryGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Active adult lives for persons with learning disabilities - The perspectives of professionalshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Active-adult-lives-for-persons-with-learning-disabilities---The-perspectives-of-professionals--.aspxActive adult lives for persons with learning disabilities - The perspectives of professionalsactive adult lives, Self-determinationGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248

 Fritekstsøk

 Filtrer

KONTAKT OSS
CONTACT US

Tlf: 73 82 10 00

Phone: (+47) 73 82 10 00

Besøksadresse: Dragvoll Allé 38 B

Visiting address: Dragvoll Allé 38 B

Postadresse: 7491 Trondheim

Postal address: 7491 Trondheim

Organisasjonsnummer: 986 243 836

VAT: 986 243 836

Copyright: NTNU Samfunnsforskning