Logg på
Forside Hopp over navigasjonskoblingerFinn publikasjon

Publikasjoner

Publikasjonene er sortert fra nyest til eldst. Vi anbefaler å prøve et fritekstsøk dersom du ikke finner det du leter etter i lista under.



Publications

 

 

Elevundersøkelsen 2016 : Analyse av Elevundersøkelsen 2016https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Elevundersøkelsen-2016--Analyse-av-Elevundersøkelsen-2016.aspxElevundersøkelsen 2016 : Analyse av Elevundersøkelsen 2016Skole, utdanning, elevundersøkelsenGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Successful schooling for pupils with intellectual disabilities: the demand for a new paradigmhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Successful-schooling-for-pupils-with-intellectual-disabilities-the-demand-for-a-new-paradigm.aspxSuccessful schooling for pupils with intellectual disabilities: the demand for a new paradigmSkole, funksjonshemmingGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
A question of power : The Politics of Kilowatt-Hourshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/A-question-of-pover--The-politics-of-Kilowatt-Hours.aspxA question of power : The Politics of Kilowatt-HoursHighEFFGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Datasett til prosjektet STARRhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Datasett-til-prosjektet-STARR.aspxDatasett til prosjektet STARRGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32;L0|#0d43978e3-ae4f-4f66-a54c-d5d4b2b0fd32|Annet;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248;GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport
Enslige mindreårige - På vei mot voksenlivethttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Enslige-mindreårige-På-vei-mot-voksenlivet.aspxEnslige mindreårige - På vei mot voksenlivetbosetting, enslige, mindreårigeGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Selection for special education services: the role of gender and socio-economic statushttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Selection-for-special-education-services-the-role-of-gender-and-socio-economic-status.aspxSelection for special education services: the role of gender and socio-economic statusbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Change in Attachment Predicts Change in Emotion Regulation Particularly Among 5-HTTLPR Short-Allele Homozygoteshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/)--Change-in-Attachment-Predicts-Change-in-Emotion-Regulation-Particularly-Among-5-HTTLPR-Short-Allele-Homozygotes.aspxChange in Attachment Predicts Change in Emotion Regulation Particularly Among 5-HTTLPR Short-Allele Homozygotesbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Peer Problems and Hyperactivity–Impulsivity Among Norwegian and American Childrenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Peer-Problems-and-Hyperactivity–Impulsivity-Among-Norwegian-and-American-Children.aspxPeer Problems and Hyperactivity–Impulsivity Among Norwegian and American Childrenbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Change in parenting, change in student–teacher relationships, and oxytocin receptor gene (OXTR): Testing a gene-×-environment (G×E) hypothesis in two sampleshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Change-in-parenting,-change-in-student–teacher-relationships,-and-oxytocin-receptor-gene-(OXTR)-Testing-a-gene-×-environmen.aspxChange in parenting, change in student–teacher relationships, and oxytocin receptor gene (OXTR): Testing a gene-×-environment (G×E) hypothesis in two samplesbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Explaining the relationship between temperament and symptoms of psychiatric disorders from preschool to middle childhood: hybrid fixed and random effects models of Norwegian and Spanish childrenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Explaining-the-relationship-between-temperament-and-symptoms-of-psychiatric-disorders-from-preschool-to-middle-childhood-hy.aspxExplaining the relationship between temperament and symptoms of psychiatric disorders from preschool to middle childhood: hybrid fixed and random effects models of Norwegian and Spanish childrenbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Child and parent predictors of picky eating from preschool to school agehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Child-and-parent-predictors-of-picky-eating-from-preschool-to-school-age.aspxChild and parent predictors of picky eating from preschool to school agebarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Homotypic and Heterotypic Continuity of Symptoms of Psychiatric Disorders from age 4-10 Yearshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Homotypic-and-Heterotypic-Continuity-of-Symptoms-of-Psychiatric-Disorders-from-age-4-10-Years.aspxHomotypic and Heterotypic Continuity of Symptoms of Psychiatric Disorders from age 4-10 Yearsbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Body composition impacts appetite regulation in middle childhood. A prospective study of Norwegian community childrenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Body-composition-impacts-appetite-regulation-in-middle-childhood--A-prospective-study-of-Norwegian-community-children.aspxBody composition impacts appetite regulation in middle childhood. A prospective study of Norwegian community childrenbarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Screening for pickiness – a validation studyhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Screening-for-pickiness-–-a-validation-study.aspxScreening for pickiness – a validation studybarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Myter og realiteter - Innvandreres møter med barnevernethttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Myter-og-realiteter-Innvandreres-møter-med-barnevernet.aspxMyter og realiteter - Innvandreres møter med barnevernetInnvandring, barnevernGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Rett til spesialundervisning eller rett til deltakelse? - Faktorer som påvirker ekskludering og inkludering i skolenhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Rett-til-spesialundervisning-eller-rett-til-deltakelse.aspxRett til spesialundervisning eller rett til deltakelse? - Faktorer som påvirker ekskludering og inkludering i skolenSpesialundervisning, ekskludering, inkludering, deltakelseGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Evaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 - Delrapport 1https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Evaluering-av-den-nasjonale-rektorutdanningen-2015-2019-Delrapport-1.aspxEvaluering av den nasjonale rektorutdanningen 2015-2019 - Delrapport 1Rektorutdanning, evalueringGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Utdanningsdirektoratets brukerundersøkelser : Et verktøy for kvalitetsutvikling i grunnskolen?https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Utdanningsdirektoratets-brukerundersøkelser--Et-verktøy-for-kvalitetsutvikling-i-grunnskolen.aspxUtdanningsdirektoratets brukerundersøkelser : Et verktøy for kvalitetsutvikling i grunnskolen?Skole, utdanningGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fire safety for vulnerable groups: The challenges of cross-sector collaboration in Norwegian municipalitieshttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fire-safety-for-vulnerable-groups.aspxFire safety for vulnerable groups: The challenges of cross-sector collaboration in Norwegian municipalitiesFire, safetyGP0|#f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14;L0|#0f76df459-eb4a-465a-bec4-47d7e7804e14|Studio Apertura;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Barnevernets arbeid med vold i minoritetsfamilierhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Barnevernets-arbeid-med-vold-i-minoritetsfamilier.aspxBarnevernets arbeid med vold i minoritetsfamilierBarnevern, barnevernstiltak, vold, minoritetsfamilierGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fysisk aktivitet og idrettsdeltagelse blant barn og unge - En gjennomgang av norske studierhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fysisk-aktivitet-og-idrettsdeltagelse-blant-barn-og-unge.aspxFysisk aktivitet og idrettsdeltagelse blant barn og unge - En gjennomgang av norske studierIdrett, trening, helse, frafallGP0|#d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5;L0|#0d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5|Annen faglig aktivitet;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Analyser av indekser på Skoleporten 2016 - Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7.trinn, 10. trinn og Vg1https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Analyser-av-indekser-på-Skoleporten-2016.aspxAnalyser av indekser på Skoleporten 2016 - Analyser på fylkes- og nasjonalt nivå for 7.trinn, 10. trinn og Vg1GP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Gjengangerkriminalitet i Trondheimsregionen : Et samarbeidsprosjekt om kriminelle gjengangeres liv og virkehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Gjengangerkriminalitet-i-Trondheimsregionen--Et-samarbeidsprosjekt-om-kriminelle-gjengangeres-liv-og-virke.aspxGjengangerkriminalitet i Trondheimsregionen : Et samarbeidsprosjekt om kriminelle gjengangeres liv og virkeGjengangerkriminalitet, rusGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Bolig for velferd – følgestudie av læringsprosjekter i Midt-Norgehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Bolig-for-velferd-følgestudie-av-læringsprosjekter-i-Midt-Norge.aspxBolig for velferd – følgestudie av læringsprosjekter i Midt-Norgebolig, tjenester, velferd, læringsnettverk, kommunerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fagskolekandidatene : En undersøkelse blant fagskolestudenter uteksaminert i 2015https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fagskolekandidatene--En-undersøkelse-blant-fagskolestudenter-uteksaminert-i-2015.aspxFagskolekandidatene : En undersøkelse blant fagskolestudenter uteksaminert i 2015Utdanning, fagskole, arbeidslivGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Fra intro til arbeid - Integreringsutfordringer og muligheter i Flora kommunehttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Fra-intro-til-arbeid.aspxFra intro til arbeid - Integreringsutfordringer og muligheter i Flora kommunearbeid, flyktningerGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Mobbing og arbeidsro i skolen - Analyse av Elevundersøkelsen skoleåret 2016/17https://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Mobbing-og-arbeidsro-i-skolen.aspxMobbing og arbeidsro i skolen - Analyse av Elevundersøkelsen skoleåret 2016/17skole, mobbing, arbeidsro, elevundersøkelsenGP0|#6763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7;L0|#06763db51-35de-4f6b-bfe3-2a43044ed1b7|Mangfold og inkludering;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Physical Activity, Sedentary Behavior, and Symptoms of Major Depression in Middle Childhoodhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Physical-Activity-Sedentary-Behavior-and-Symptoms-of-Major-Depression-in-Middle-Childhood.aspxPhysical Activity, Sedentary Behavior, and Symptoms of Major Depression in Middle ChildhoodGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Ung og voksen i Selbu 2016 : En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant ungdom i Selbuhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Ung-og-voksen-i-Selbu-2016--En-studie-av-skole,-oppvekst-og-fysisk-aktivitet-blant-ungdom-i-Selbu.aspxUng og voksen i Selbu 2016 : En studie av skole, oppvekst og fysisk aktivitet blant ungdom i SelbuOppvekst, skoleGP0|#d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5;L0|#0d88ffa33-0f5a-4d23-ab09-1def3a8cfbd5|Annen faglig aktivitet;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#1a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f;L0|#01a2b1dd3-e32d-4ab0-865d-74c19bf6154f|Rapport;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248
Screening for Persistent Psychiatric Disorders in Young Children: A Prospective Community Studyhttps://samforsk.no/Sider/Publikasjoner/Screening-for-Persistent-Psychiatric-Disorders-in-Young-Children-A-Prospective-Community-Study.aspxScreening for Persistent Psychiatric Disorders in Young Children: A Prospective Community Studybarn, oppvekstGP0|#3a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b;L0|#03a6382e5-9099-4c13-9a33-dabeb939e50b|Oppvekst og utvikling;GTSet|#bd396a8e-1c8f-4944-a56d-f0bbc26832e5GP0|#404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08;L0|#0404b80eb-eef5-4ae3-856b-dee273765e08|Artikkel;GTSet|#62fae89b-2637-4b3f-83be-5393897a0248

 Fritekstsøk

 Filtrer

KONTAKT OSS
CONTACT US

Tlf: 73 82 10 00

Phone: (+47) 73 82 10 00

Besøksadresse: Dragvoll Allé 38 B

Visiting address: Dragvoll Allé 38 B

Postadresse: 7491 Trondheim

Postal address: 7491 Trondheim

Organisasjonsnummer: 986 243 836

VAT: 986 243 836

Copyright: NTNU Samfunnsforskning