Siri Mordal
Siri Mordal
Publikasjoner
- 
                    
                        RapportMangfold og inkludering | Psykisk helsearbeidFelles innsats for mer bærekraftige lokalsamfunn: Forprosjekt for et regionalt samarbeidsprosjekt mellom oppvekst og helse på Fosen
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingInnføring av rammeplan i SFO: Sluttrapport fra evalueringen av de første årene med rammeplan
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingFølgeevaluering av nye læreplanner i norsk og samfunnskunnskap for voksne innvandrere
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingBedre skolestart i Trondheim kommune: Utleira- og Åsvangmodellen
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingKvalitet i karriereveiledning i skolen. En undersøkelse av kvalitet og kvalitetsutvikling i karriereveiledning i skolen
- 
                    
                        Vitenskapelig foredragMangfold og inkluderingContextualisation and operationalization of the time resources for counselling in Norwegian basic education
- 
                    
                        Vitenskapelig foredragMangfold og inkluderingInter-organisational Complexity When Working Together for Co-generative Career Guidance
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingHva vet vi om studenters psykiske helse og livskvalitet? – en litteraturgjennomgang av skandinaviske studenters psykiske helse og livskvalitet, og hvilke tiltak og intervensjoner som har vist effekt
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingIkke rør frokost-kaféen! Om frokost-kaféens rolle i, og andre mulige tiltak for, å bygge sterkere fellesskap rundt ungdommer i Trondheim
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingUtdannings- og yrkesrådgiving og sosialpedagogisk rådgiving i norsk skole anno 2020 : En kartlegging av ressurser og arbeidsoppgaver til rådgiving i skolen i Norge
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingBetydningen av hjelpemidler og tilrettelegging for funksjonshemmede barn og unges mestring og deltakelse i skolen
- 
                    
                        Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/KonferanseartikkelMangfold og inkluderingCareer guidance in Norwegian primary education : developing the power of dreams and the power of judgement
- 
                    
                        RapportMangfold og inkludering | Studio AperturaDigitalisering i Statped : Sluttrapport fra følgeforskning
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingEvaluering av forskningsprosjektet Karriereveiledning for NAV-brukere i Buskerud
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingArbeidsinkludering. Med arbeidsgiverne på laget
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingEvaluering av arbeidet med kvalitet i barnehagesektoren. TFoU-rapport 2019:9.
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingFølgeevaluering av kompetanse for fremtidens barnehage. Delrapport 4. TFoU-rapport 2019:5.
- 
                    
                        Vitenskapelig foredragMangfold og inkluderingThe Playful Approach to Career learning? or Reduction of options or learning to cope – Strengthening the agency of young pupils by preserving both the creativity and rationality in career learning 
- 
                    
                        KronikkMangfold og inkluderingSkolefritidsordningen - tid for et veivalg?
- 
                    
                        RapportMangfold og inkludering | Studio AperturaMellom system og individ : En studie av Statpeds oppdrag, tjenester og ressursdisponering innen fagområdene syn, sammensatte lærevansker og språk og tale
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingLek, læring og ikke-pedagogikk for alle
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingOppfatning av kvalitet i lærerutdanningene 2016
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingMiljøterapeuter i skolen. En prosessevaluering av første år med prosjektet "miljøterapeuter i skolen".
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingR&D in teacher education milieus. A descriptive mapping of research and development in milieus that educate teachers for primary and lower secondary schools in Norway (GLU).
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingSamarbeid mellom NAV og fylkeskommunen om å hindre frafall fra videregående skole - Utfordringer og gode grep
- 
                    
                        Populærvitenskapelig artikkelMangfold og inkluderingKontaktlæreren - en ubrukt ressurs i karriereveiledningen?
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingRådgiverrollen, mellom tidstyv og grunnleggende ferdighet
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingUtfordringer med ungdomssatsingen i Sør-Trøndelag. Et system- og aktørperspektiv
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingLedelse i barnehage og skole - en kunnskapsoversikt
- 
                    
                        RapportMangfold og inkludering«Æ SKJØNNE ITJ, Æ VÅKNE OPP KVAR DAG Å VIL BLI NÅ NYTT Æ» - Rådgivning i skolen under lupen
- 
                    
                        RapportMangfold og inkludering"Æ skjønne itj, æ våkne opp kvar dag og vil bli nå nytt æ". Skolens rådgivning i møre og Romsdal, Sør-Trøndelag og Nord-Trøndelag.
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingOppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningene 2013
- 
                    
                        Vitenskapelig artikkelMangfold og inkluderingEn rådgiverrolle i krysspress? Lokal variasjon og konsekvenser for rådgivningen i skolen :
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingStudentmobilitet i Trøndelag
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingPå de samme stier som før - Kunnskapsløftet i fag- og yrkesopplæringen
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingEvaluering av forsøk med 2. fremmedspråk på 6.-7.trinn. Delrapport 2
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingVurdering i skolen. Intensjoner og forståelser. Delrapport 1 fra prosjektet Forskning på individuell vurdering i skolen (FIVIS)
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingKunnskapsløftet i fag- og yrkesopplæringen - på flere veier
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingPå vei mot framtida - men i ulik fart? Sluttrapport fra evaluering av skolens rådgiving
- 
                    
                        RapportMangfold og inkluderingA18011 Oppfatninger av studiekvalitet i lærerutdanningen blant studenter, lærerutdannere, øvingslærere og rektorer
- 
                    
                        LeserinnleggMangfold og inkluderingTroponin rise in healthy subjects during exercise test
- 
                    
                        Populærvitenskapelig artikkelMangfold og inkluderingGodt samarbeid, bedre tid
